Policy Match
Last updated
Last updated
SuperVision is gebouwd om een klantomgeving te matchen met de Golden Master omgeving. Op die manier zorg je ervoor dat instellingen in een klantomgeving identiek zijn aan de instellingen zoals deze zijn gedefinieerd in je Golden Master.
Wanneer je een nieuwe of bestaande klantomgeving gaat koppelen zul je veel te maken krijgen met een overzicht met policies die niet bestaan in de Golden Master, maar wel in de klanttenant. Soms bestaat een policy wel in de Golden Master, maar heeft deze niet (precies) dezelfde naam als in de klantomgeving. Zoals hieronder te zien is:
Met 'Policy Match' kun je policies die in je klantomgeving aanwezig hernoemen naar de naam van de policy in je Golden Master. Zo kun je eenvoudig de juiste match maken tussen policies. Dit maakt het onboarden van nieuwe klantomgevingen een stuk eenvoudiger en sneller.
Om gebruik te maken van Policy Match volg je de volgende stappen:
Ga in Onebase naar Klant overzicht en selecteer de klant waarvoor je de policies wilt matchen.
Klik in het linker menu op Policies. In het overzicht zie je alle policies die van toepassing zijn op de geselecteerde klant.
Let op Policy Match werkt alleen voor policies die niet in de Golden Master aanwezig zijn en wel in de klantomgeving. Voor meer informatie, zie Inzicht per policy.
Ga naar de policy die je wilt matchen en klik op de 3 puntjes rechts van de policy. Klik vervolgens op Match policy.
In het venster dat verschijnt zie je de naam van de policy in de klantomgeving en de namen van de policies in de Golden Master van een vergelijkbare categorie.
Selecteer de policy in de Golden Master die het beste overeenkomt met de policy in de klantomgeving en klik op Opslaan.
Er volgt nog een bevestigingsscherm waarin je de keuze kunt bevestigen of annuleren, klik hier op Ja.
De match is nu gemaakt en de policy in de klantomgeving heeft nu dezelfde naam als de policy in de Golden Master.
Tip: De match wordt gemaakt na het synchroniseren van de klantomgeving. Je kunt meerdere policies matchen voordat je de klantomgeving synchroniseert.